Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
July 30, 2012
Image Size
131 KB
Resolution
601×800
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
661
Favourites
15 (who?)
Comments
21
Downloads
17

Camera Data

Make
FUJIFILM
Model
FinePix S4000
Shutter Speed
1/4 second
Aperture
F/4.5
Focal Length
11 mm
ISO Speed
800
Date Taken
Jul 28, 2012, 9:18:03 PM
Software
Adobe Photoshop CS3 Windows
Sensor Size
0mm
×
Otakon 2012 Nami by kojika Otakon 2012 Nami by kojika
Lol, no fancy title XD Just me at Otakon on Sat, in Nami again~ Didn't have my Luffy with me this time, and the girl I was matching with her as Robin had to leave earlier D:

Nami is :iconkojika:

Photo by ~Urd-chan
Add a Comment:
 
:iconbumblejinx:
bumblejinx Featured By Owner Aug 25, 2012  Student Digital Artist
did you make your costume yourself or did you buy it ?
because i wanna cosplay nami too but i can't seem to find decent cosplay outfits for a good price :1
Reply
:iconkojika:
kojika Featured By Owner Aug 25, 2012  Professional Digital Artist
I make all of my own cosplay ^^
Reply
:iconbumblejinx:
bumblejinx Featured By Owner Aug 26, 2012  Student Digital Artist
nice :D
Reply
:iconkojika:
kojika Featured By Owner Aug 26, 2012  Professional Digital Artist
it's not too hard, just takes getting used to it, lol
Reply
:iconyokosen:
yokosen Featured By Owner Jul 30, 2012
Dam. You're so funny. :3 I wanted to be in the alley way with you! :D I also wanted to do a photo maniuplation, and create the image of multiple hands. That would of been epic. XD. And yes, Navigator San is very expensive. I don't think anyone can afford her. :3
Reply
:iconkojika:
kojika Featured By Owner Jul 30, 2012  Professional Digital Artist
haha XD well, this is actually the wall of the building on my way back to the hotel. So no alleyway, but it is right next to the bar. Next time if we both go to the same con, we'll hafta plan a bit better so we can get a shoot in there the two of us. Didn't help any that I went a bit insane with autographs this time, haa XD
Reply
:iconyokosen:
yokosen Featured By Owner Jul 30, 2012
LOL! Oh I see! Yes, we need to plan better, and I need a better phone, because my current one is crappy. So my phone was apart of the bad planning on my side. :D But autographs are amazing. So, if you attend Otakon again, next year, I'll try to attend, and actually get a hotel, down there. But, I already know my sister's want to attend Anime USA. I'm looking forward to it, because the hotel up there is so cheap.
Reply
:iconkojika:
kojika Featured By Owner Jul 30, 2012  Professional Digital Artist
Yeah, AUSA is just sorta not wroth it to me. I've been there, and it was fun, but I didn't do super great in AA, which is another reason I just didn't have interest in going back. Plus, it was super disorganized last time I was there, lol.
Reply
:iconyokosen:
yokosen Featured By Owner Jul 30, 2012
Lol. I see. It's in a new location, this year, though. :D a different hotel.



[link]
Reply
:iconkojika:
kojika Featured By Owner Jul 30, 2012  Professional Digital Artist
Oh, so they have XD But ouch, their AA table rates D: yeah, I can't afford a con without AA, but I don't think I can afford that
Reply
Add a Comment: