Shop Mobile More Submit  Join Login
Chibi Umishin WP by kojika Chibi Umishin WP by kojika
OMG! I FINALLY got around to finish coloring the chibi Umishin and turning him into a wallpaper..XD so, now there are 2 Zos Kias ones! Natasha and Randy are the next set drawn, but I may color Lillian and Kaze-kun first X3 hee hee~! not much else to say..XD

Umishin, Zos Kias (c) moi
Add a Comment:
 
:iconkco-komiko:
kco-komiko Featured By Owner Aug 24, 2007
WHY DON'T YOU PEOPLE VOTE FOR UMISHIN IN THE ZOAS KIAS POPULARITY POLL?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!?? he's amazing...*pouts*
Reply
:iconkojika:
kojika Featured By Owner Aug 24, 2007  Professional Digital Artist
LMAO! cause I told ya...he's not likeable yet XD but at least you love him XD ahah~!
Reply
:iconthefelleddragon:
TheFelledDragon Featured By Owner Mar 18, 2007
Cool chibi, the background, is that all from your series? Well done.
Reply
:iconkojika:
kojika Featured By Owner Mar 18, 2007  Professional Digital Artist
yep it is X3 mwa haha! thaks X3
Reply
:iconlord-duncan:
Lord-Duncan Featured By Owner Feb 22, 2007
Aww. :D
Another supa-blue, but the tan pants save it. XD
Reply
:iconmonkeymaniac:
Monkeymaniac Featured By Owner Feb 15, 2007  Student Traditional Artist
*glomptackles him*
NYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!! Nju, he's so kyoot!!!! I absolutely adore him!! ^_____^
The colors are really, really good! *o*
And the Zoz Kias logo... fabolous! ^o^
WALLPAPER!! Can I use it? Ne~?
Reply
:iconkojika:
kojika Featured By Owner Feb 15, 2007  Professional Digital Artist
lmao XD well, i did make these as wallpapers for people to use them, but just for that, i won't let you now Xd LMAO XD
Reply
:iconlady-ryuuxx87:
Lady-RyuuXX87 Featured By Owner Feb 9, 2007  Professional General Artist
:giggle: Very cute! Looks coolios! I love chibis X3
Reply
:iconwitchygoddess10:
witchygoddess10 Featured By Owner Feb 6, 2007
Cute! Is blue your favorite color? I love the blue! :D
Reply
:iconkojika:
kojika Featured By Owner Feb 7, 2007  Professional Digital Artist
lol XD actually..red is XD
Reply
:iconwitchygoddess10:
witchygoddess10 Featured By Owner Feb 7, 2007
Really? Wow! I thought it was blue. :D
Reply
:iconlynnsilverfist:
LynnSilverfist Featured By Owner Feb 6, 2007  Hobbyist Traditional Artist
He's cute :3
Reply
:iconnayisincausa:
nayisincausa Featured By Owner Feb 6, 2007  Hobbyist Artist
i like it very much:p nice drawing, specially enjoy it:p
Reply
:iconspoonzmeister:
Spoonzmeister Featured By Owner Feb 2, 2007
Oh oh oh! You! You know Japanese, right? There are these song lyrics that are partially in Japanese, and I'd really like to know what they say buuut... Me no speaky Japanese. ^^;

'Course that's all besides the point. VIVA LA CHIBI. VIVA LA BLUUUUUUUUUUUUE!

Excellent composition; wonderful wallpaper. =D
Reply
:iconkojika:
kojika Featured By Owner Feb 2, 2007  Professional Digital Artist
lmao XD send the lyrics my wah and Ill see what I can do ^^ im not fluent, but karaoke is my life outside of drawing..so, i usually have a basic udnerstanding of jap lyrics ahead of otehr things..XD

lmao XD thanks X3
Reply
:iconspoonzmeister:
Spoonzmeister Featured By Owner Feb 3, 2007
Woo! Lucky me, I bookmarked the page. :XD:

[link]

Gawd, it's an awesome song. I can find a download for you easy if you'd like to hear it sometime. Opening theme song to Air Gear.
Reply
:iconkojika:
kojika Featured By Owner Feb 3, 2007  Professional Digital Artist
oh! LMAO! I have that song XD ha hahaa! ill send you the translation as soon as I get it done X3
Reply
:iconspoonzmeister:
Spoonzmeister Featured By Owner Feb 3, 2007
:XD: It's a small world after all, eh?
Reply
:iconkojika:
kojika Featured By Owner Feb 3, 2007  Professional Digital Artist
lmao XD perhaps...XD but that was mroe the result of my oldre sister saying, "You're the queen of finding mp3s, right!? I want the Air Gear opening!!!" apparently, she was just given the first 12 eps or something like that...i have to watch it..XD
Reply
:iconspoonzmeister:
Spoonzmeister Featured By Owner Feb 3, 2007
I saw the first episode on Cox OnDemand Anime... I hope the air the second too... Censoring is AWFUL, but I love the music. =D
Reply
:iconkojika:
kojika Featured By Owner Feb 3, 2007  Professional Digital Artist
lol XD yeah for no sensoring for meh :heart:
Reply
(1 Reply)
:iconinugirl33:
inugirl33 Featured By Owner Feb 2, 2007
Oooo I like this! Awsome job..the colours are so fitting and the layout I love...love how you have your manga incorpurated into the wallpaper ;)
Reply
:iconmrsnox:
MrsNox Featured By Owner Feb 2, 2007  Hobbyist Writer
Aww so cute!!! Good colour scheme too! And fab layout!!! That is all. :salute:
Reply
:iconexaminee405:
examinee405 Featured By Owner Feb 1, 2007
AWWWW!!! SO VERY KAWAII! I LIKE THE BLUE COLOR OF IT! AND OH! THAT BACKGROUND, IS IT YOUR MANGA? VERY NICE JOB! XD I LIKE THIS A LOT!!! :P
Reply
:iconkojika:
kojika Featured By Owner Feb 1, 2007  Professional Digital Artist
yep, this is one of the main guys from my manga ^^ thanks X3
Reply
:iconexaminee405:
examinee405 Featured By Owner Feb 1, 2007
WOW! SO YOU HAVE A VERY CUTE CHARACTERS THEN, I WANNA SEE THE OTHERS! =D
Reply
:iconkavic:
kavic Featured By Owner Feb 1, 2007  Hobbyist Digital Artist
he's so kyuuuuut XDDD
Reply
Add a Comment:
 
×



Details

Submitted on
February 1, 2007
Image Size
149 KB
Resolution
800×600
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
680
Favourites
7 (who?)
Comments
28
Downloads
23
×